Zabieg O-shot

Zastosowanie osocza bogatopłytkowego w obszarze intymnym może zwiększyć prawdopodobieństwo osiągnięcia orgazmu łechtaczkowego i pochwowego.

Jest to procedura bezbolesna, a pierwsze rezultaty stają się zauważalne już po dwóch tygodniach.

Na czym polega zabieg O-shot?

Zabieg O-Shot (Orgasm Shot) to procedura, w której wykorzystuje się osocze bogatopłytkowe (PRP) pobrane z krwi pacjentki. Osocze bogatopłytkowe jest oddzielane od innych składników krwi i zawiera duże ilości czynników wzrostu. Procedura polega na wstrzyknięciu osocza bogatopłytkowego do obszarów intymnych kobiety, takich jak łechtaczka i pochwowa śluzówka. Celem O-Shot jest zwiększenie czucia seksualnego, poprawa orgazmów i redukcja objawów dysfunkcji seksualnych u kobiet. Efekty zabiegu mogą być zauważalne po kilku tygodniach i utrzymywać się przez kilka miesięcy.

• Brak satysfakcji z życia seksualnego
    • Dyspareunia – stan, w którym współżycie płciowe jest bolesne
    • Niezadowolenie z wyglądu narządów płciowych
    • Blizny lub uszkodzenia po porodzie
    • Problemy z inkontynencją
  • Ciąża
  • Skłonność do tworzenia siniaków lub krwawień
  • Skłonność do alergii
  • Przyjmowanie leków wpływających na zdolność krzepnięcia krwi
  • Choroby krwi

Cała procedura – pobieranie, odwirowywanie i ostrzyknięcie okolicy łechtaczki – trwa około 40 minut.

Efekty ostrzyknięcia łechtaczki osoczem bogatopłytkowym utrzymują się indywidualnie do około roku. Z tego względu procedurę warto powtórzyć dla wzmocnienia i podtrzymania efektu.

Orgasm-shot to bezpieczny zabieg. Przyczynia się do tego jego immunologiczna neutralność (procedura ostrzyknięcia osoczem bogatopłytkowym, który jest własnym materiałem). Nie ma zatem obaw o wystąpienie reakcji alergicznej i niepożądanych skutków ubocznych.